روزی روزگاری یه دختری

زندگی صحن هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

روزی روزگاری یه دختری

زندگی صحن هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

نمیدونم

دیروز ،امروز

نمیدونم چرا منتظر حرفی،پیامی بودم از جانب تو.

تمام این دو روز ساعت به ساعت برام تکرار میشد

تمام این دو روز لحظه به لحظه همه چیز توی زهنم تکرار شد همچیز اشک شد چکید روز صورتم همچیز.

چشمات فراموشم نمیشد لحظه های که سر برمیگردوندم میدیدم نگاهم میکنن با اشتیاق با یه لبخند خوشگل گوشه لبت.

دستای مهربونت وقتی دستامو فشار میدادی.

دلم میخواست باز میتونستم کتت رو به خودم فشار بدم تا بوی تنت بره توی وجودم

دلم امروز و دیروز خیلی چیزا خواست

دلم امروز و دیروز خیلی تنگ بود 

از همه بدتر یه سوال بود که توی سرم زنگ میزد اونم لحظه ای فکر کرد به این لحظه ها یادش بود سال پیش رو یادش بود لذت سال قبل رو ؟

نمیدونم چرا ولی چیزی مدام فریاد میزد نه!میگفت هیچیز یادش نیست

دیونه شدم میدونم

اشک ریختم 

جرمم من امسال فقط دل تنگی بود بد جوری دلم تنگ شده بود واست

دلم تنگ بود میدونم بی سروته نوشتم

از یه دل که خیلی تنگه چه انتظاری دارید

نظرات 4 + ارسال نظر
خاطرات یک آتش نشان سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.firemanney.blogsky.com

شاید بی سروته نوشته باشین
اما قشنگ نوشتین
خوشحال میشم دفتر خاظراتم رو برگ بزنین
حضور سبزتان را پاس میدارم
آبتین

سارا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ http://zibayeirani2.blogfa.com/

میدانی مامان با این نوشته گریه کرده...
می دانی دل مامان شکسته...
می دانی مامان اخمهایش را در هم کرده و از دخترش ناراضی شده

ببخشید مامی
دلم خیلی گرفته بود
ناراضی نباش دل آدما عقل نداره آخه
ببخشید

[ بدون نام ] شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

کارتون عالی بود.اتفاقی اومدم تو وبلاگت موفق باشی

آنا آریان یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.arusakeposhteparde.blogfa.com

دلتنگی را می شناسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد