روزی روزگاری یه دختری

زندگی صحن هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

روزی روزگاری یه دختری

زندگی صحن هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

عشق

بد جوری عاشق شدی؟
چی شده رفیق!طرف گذاشته رفته یا ازت جدا شده؟هر بهونه ای هست،بذار باشه مهم اینه که رفته و حالا جاش خیلی خالیه...شایدم میگی بهت جواب رد داده.اولش خاطر تو میخواستم تا همین یه ماه پیش برات تب میکرد.هر روز تلفن،قربون صدقه،کادو و هزار راه و روش واسه تو سر هم میکرد تا مونسش بشی.ولی یهو غیب شد.نه تلفنی نه خبری.بعضیا میگن هوایی شده،دلش پیش یکی دیگه گیر کرده.بعضیا میگن ای بابا از اول دروغ میگفته.هر کی واست یه نسخه میپیچه.میگی این دل بی صاحب کی قرار میگیره؟بال بال میزنی.مثه سنگ سخت شدی،داری سخت تر هم میشی.گوش کن رفیق.شاید این یه فرصته که نجاتت بده.شاید مرغ آمین همین الان روی درخت کاج نشسته.تا نپریده حواست به من باشه.نذار تلخ بشی،این دل صاحب داره،صاحبشم تویی!زندگی به همین یه راهی که تو داری توش در جا میزنی ختم نمیشه.زندگی خیلی خلاقه.یه عالمه شعبده و تر دستی بلده.این راه نشد یه راه دیگه،این یار نشد یه یار دیگه.میگی عاشقش بودی؟اینا همش حرفه،کدوم عشق!!بگو سر کاری،الکی خوشی.اگه عشق بودی که نمیرفت و تو رو نیمه راه نمیذاشت.اگه حرفامو نمیخوای گوش کنی،گوشاتو بگیر اما چشماتو باز کن.عشق نشونی داره.عشق یه طرفه مایه دردسره.همین که طرف به هر بهونه ای رفته،خودش یه جور جوابه!...
...پیام رو دریاب،اگه تو میگی عاشقشی من یکی باور میکنم.اگه عشق اون با وفا باشه چه بی وفا روشنت کرده،یه چراغ رو دلت جا میذاره که میتونی با اون همه کس و همه چیزو روشن ببینی،یه چراغ از مهر و محبت و ظرافت.عشق مثل بارونه،خشگ و تر رو با هم خیس میکنه.اگه یارت همچین نگاهی واست کاشته،بذار این نگاه،توی روحت جوونه بزنه،زلالت کنه.میگی از دوریش رنج میکشم.بهت میگم اشکال نداره،رنج کشیدن مثه سونا برای روح ماست.بذار این عشق تو رو پاک و زلال کنه.بزار خامی و نادونی،تو وجودت با حرارت این درد و رنج،پخته بشه.تا حالا فکر کردین که ممکنه شما دو نفر یه جایی آدرس رو عوضی اومدین،حالا رسیدین به کوچه بن بست.نذار با خیالبافی پات گیر کنه تو گل واموندگی.برو تو عمق وجودت سرک بکش،خودت بشناس.یادت باشه هر غم و غصه ای با نگاه دقیق و هشیار ما،با خودش راه حل کلید قفلش رو رو میاره.حتی آگه همه سرمایه زندگی تو رو به باد بده.بازم ارزش درسی که میگیریم رو داره یادت باشه هر کسی لایق عشق نیست.
چند وقته پیش یه کتاب خوندم به اسم درد و دلهای گلاره که نویسنده این کتاب گلاره و امین بابایی پناه ویرایشش کرده.بد جوری عاشق شدی؟ یکی از قشنگهای این کتابه که من دوستش داشتم و اینجا گذاشتم تا شمام بخونید.
جملاتی که توی این کتابه آدم رو وادار میکنه به عشق فکر کنه.مخصوص بخش دومش از اونجایی که نوشته پیام رو دریاب... .
این متن حس خوبی بهم داد بزار این عشق تو رو زلال کنه.
بازم از این کتاب اینجا مینویسم مطالبش واقعا قشنگه.
سال نو مبارک.
سال پر عشقی داشته باشید.
با یه عشق واقعی با کسی که لایق عشق باشه. 


نظرات 4 + ارسال نظر
امیرحسین پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://sillyshovel.blogfa.com

سلام چطوری ؟
چه عجب تو بالاخره یه لینک جدید دادی به ما !‌
نمی دونی چند وقته می خوام توی وبم بنویسم که کاش یه لینک از خودت بذاری ؟!‌
چه خبر؟
اوضاع عوض نشده ؟!!!!‌

واقعا خوشحال شدم که بهم سر زدی امیر
وبلاگ تازه تاسیسه
از اینکه به فکرم بودی متشکرم امیر حسین
سلامتی خبری نیست
اوضاع روحی من خیلی عوض شده
من واقعیت رو پذیرفتم و دارم باهاش زندگی میکنم
و به اینده امید وارم نه به گذشته ای که تموم شده

امیرحسین جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ق.ظ http://sillyshovrl.blogfa.com

خوب خیلی خوشحالم که اینا رو می شنوم. می شه بهت امیدوار بود که زندگی جدیدی شروع کردی. همین که تصمیم گرفتی به اینکه به ابنده فکر کنی واقعا خیلی کار بزرگی بوده
اپ کردی خبرم کن

یاسی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ http://lachrymose.blogfa.com

فراموش کرده بودم
با کامنتت یادم اومد تو هم از فقدان پدرت رنج میبری
روح پدرت شاد گلم
دوستت دارم
صورت ماهت و میبوسم

ممنون گلم
منم دوستت دارم

سارا یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://zibayeirani.blogfa.com/

نمی یای بنویسی دختر ناز

چشم به زودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد